مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری تقویت فرهنگی و فکری جامعه را نتیجه فعالیت اصحاب رسانه دانست و گفت: رسانهها نقش مهمی در تقویت فکری جامعه ایفا میکند.
مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری تقویت فرهنگی و فکری جامعه را نتیجه فعالیت اصحاب رسانه دانست و گفت: رسانهها نقش مهمی در تقویت فکری جامعه ایفا میکند.
به گزارش ایسنا – منطقه یزد، “عباس حیدری” در نشست همانديشي كه با موضوع بررسی مسائل اطلاعرسانی استان و شیوه تعامل با مسئولان برگزار شد، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه اظهار کرد: روابط عمومی استانداری در نظر دارد با ایجاد تعامل بیش از پیش دغدغه خبرنگاران در تهیه و انتشار اخبار را برطرف کند.
وی اطلاعرسانی به مردم را هدف مشترک روابط عمومیها و اصحاب رسانه دانست و بیان کرد: رسانهها ابزار مناسب و مورد اعتماد اطلاع رسانی روابط عمومیها هستند.
حیدری انتقال اخبار صحیح و کامل را از جمله مهمترین رسالت اهل قلم عنوان کرد و ادامه داد: اخبار رسانهها نقش مهمی در تقویت فکری جامعه ایفا میکند.
مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری همفکری و اتحاد در امور را از جمله ضرورتهای اجرای در راستای تقویت تعامل بیش از پیش بین روابط عمومیها و خبرنگاران است.
این مقام مسئول با بیان این که حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه را از جمله وظایف و رسالتهای سازمانی مسئولان و دستاندرکاران دانست و تصریح کرد: نشستهای مستمر اهالی رسانه و شورای هماهنگی روابط عمومیها در استان بیش از پیش انجام میشود.
“عباسملازینلی” مشاور اطلاعرساني و روابطعمومي استانداری يزد برگزاری جشنواره روابط عمومیهای موثر با هدف ارتقای تعامل رسانهها و روابط عمومیها را از جمله برنامههای در دستور کار روابط عمومی استانداری خواند.
وي در ادامه عنوان كرد: تفکیک رسانهها و خبرنگاران فعال و غيرفعال، وظیفه نهاد صنفی است که تشکیل آن در استان به شدت ضروری است.
ملازينلي با اشاره به این که ضعف رسانهای دولت یازدهم تابع شرایط پیش آمده است، افزود: شیوه اطلاع رسانی و میزان تعامل با مسئولان از جمله نکاتی است که خبرنگاران و اصحاب رسانه باید بیش از پیش به آن توجه کنند.
مشاور اطلاعرساني استاندار تغییر و رشد نگاه به رسانهها را ضروری دانست و بیان کرد:ارتقای جایگاه خبرنگاران، مستلزم همت و تلاش بیش از پیش اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزههای مختلف است.
“مجید وفاییشاهی” مسئول اطلاعات اخبار و ارتباط با رسانههای اداره كل روابط عمومی استانداری یزد هم راهاندازی خانه مطبوعات قوی را از جمله نیازهای جدی اصحاب رسانه در استان بيان و اضافه كرد: استفاده از تفکرات و نظرات مختلف در تدوین برنامه های پیشبرد اهداف رسانه ها نقش مهمی در ارتقای جایگاه رسانه در استان ایفا میکند.
وی در پایان در مورد عملکرد واحد اطلاعات اخبار روابط عمومی استانداری نيز خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال بیش از 600 عنوان خبر از حوزههای استاندار، معاونتها، مدیران کل مستقر در استانداری و سفر مسئولان کشوری به استان تهیه و منتشر شده است.