بام میبد : مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست با تقدیر از این اقدام خانه مطبوعات گفت: انجام چنین فعالیتهایی ارزنده است و برنامههای دیگری نیز برای حمایت از رسانهها در شرایط کرونا و کاهش مشکلات آنها و ایجاد شرایطی رضایت بخش با کمترین انتقاد در حال برنامه ریزی است.
مجید جوادیان زاده در ادامه با گرامیداشت هفته کتابخوانی افزود : نویسنده ها ، ناشران و کتاب های منتشر شده آنها توسط رسانه ها معرفی میشوند و رسانهها به عنوان سفیران کتابخوانی نقش مهمی در ایجاد تمایل و روی آوردن مردم به مطالعه دارند.
وی ادامه داد: در جوامع توسعه یافته بخشی از ستون رسانه ها به معرفی نویسنده ها اختصاص دارد و نویسنده ها خود نیز به قلم زدن در رسانه ها می پردازند.
این مسوول یادآور شد : در وضعیت کرونایی پیش آمده که توصیه به خانه ماندن می شود باید بیشترین تلاش را برای مطالعه کردن و غنی سازی اوقات انجام داد.
مدیر خانه مطبوعات یزد نیز با ارائه توضیحاتی در ارتباط با حامی کارت گفت: با توجه به مصوبه هیات مدیره و منابع مالی وزارتخانه ، کمکهای سازمانی و منابع داخلی و با بازدید از فروشگاههای شهر و صحبت با مدیران فروشگاهها با فروشگاه بزرگ «هایپر استارت» قرارداد و تفاهم نامه صدور حامی کارت رسانههای استان یزد امضا شد.
فرزاد فیضی با اشاره به دائمی بودن کارتها ادامه داد: در حال حاضر حدود 180 کارت بر اساس کارکرد رسانهها صادر شده و همچنین در فواصل مشخص بر اساس طرحها و برنامههای اجرایی از سوی خانه مطبوعات قابل شارژ است.
وی در ادامه اظهار کرد: کارتها در مرکز استان به صورت حضوری به مدیران رسانهها و در شهرستانها به نمایندگان خانه مطبوعات تحویل داده میشود.
وی تصریح کرد: کارتها بر اساس عملکرد رسانهها برای افراد غیر عضو نیز صادر شدهاست.