• آخرین
  • روند
  • همه
  • بهداشت کودکان
  • سلامت
  • تغذیه
  • آشپزی
  • موفقیت
  • هنر در خانه
طریقه ساخت هشتک هوشمندانه

طریقه ساخت هشتک هوشمندانه

25 اردیبهشت 1401
خادمان موکب امام رضا (ع) در خدمت زائران امامین عسکریین(ع

خادمان موکب امام رضا (ع) در خدمت زائران امامین عسکریین(ع)

9 تیر 1404
برپایی غرفه کودکان در امامزاده سید صدرالدین قنبر همزمان با دهه اول محرم

برپایی محفل کودکانه در امامزاده سید صدرالدین قنبر همراه با نذری متفاوت برای کودکان

9 تیر 1404
نشست خبری محیط زیست میبد

اخطار محیط زیست میبد به 34 واحد آلاینده در سه ماهه نخست سال 1404‏

7 تیر 1404
خانواده

خانواده؛ ریشه سلامت و توسعه اجتماعی است‎ ‎

5 تیر 1404
نشست خبری دادگستری میبد

ورود 37 هزار پرونده در یکسال گذشته به دادگستری میبد

1 تیر 1404
بزرگداشت بنیانگذار صنعت کاشی و سرامیک نوین ایران و دانشگاههای آزاد و سراسری میبد

آیین بزرگداشت بنیانگذار صنعت کاشی و سرامیک نوین ایران و دانشگاههای آزاد و سراسری میبد

2 خرداد 1404
برگزاری میز خدمت همراه با گرامیداشت نخستین سالگرد شهدای خدمت

برگزاری نخستین سالگرد شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در میبد

31 اردیبهشت 1404
کشف داروهای غیر مجاز در میبد

کشف و ضبط بیش از ۴۸۰ بسته داروی غیر مجاز و فاقد مجوز در شهرستان میبد

29 اردیبهشت 1404
فعالیتهای انجام شده توسط کانونهای خدمت رضوی میبد در دهه کرامت

خدمت کریمانه خادمیاران میبدی در دهه کرامت

28 اردیبهشت 1404
جلسه مشارکتهای بهزیستی میبد 27 اردیبهشت 1404

سرپرست فرمانداری ویژه میبد: بهره‌مندی مناسب از ظرفیتهای خیری شهرسنان نیازمند برنامه‌ریزی‌های مدون است

28 اردیبهشت 1404
جلسه مناسب سازی 27 اردیبهشت 1404

مناسب سازی مکانهای عمومی شهرستان با جدیت دنبال شود

27 اردیبهشت 1404
اجرای غربالگری پیشگیری از تنبلی چشم

آغاز برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم کودکان 3 تا 6 سال طبق سال های گذشته در میبد ‏

26 اردیبهشت 1404
  • در باره ما
  • ارتباط با ما
  • پیوندها
  • ارسال مطلب
  • تصاویر
  • فیلم
  • پذیرش آگهی
سه‌شنبه 10 تیر 1404
پایگاه خبری بام میبد
  • خانه
  • اخبار روز
    • اجتماعی
    • اقتصادی
    • فرهنگی
    • سیاسی
    • علمی
    • ورزشی
    • بانوان
    • حوادث
    • استان‌ها
    • مصاحبه
  • سلامت
    • بیماریها
    • دانستنی های سلامت
    • بهداشت کودکان
  • فرهنگ و هنر
    • تئاتر
    • سینما
    • تلویزیون
    • ادبیات
      • شعر
      • دلنوشته و نثر های ادبی
      • داستان
        • داستان های خواندنی
  • علم و تکنولوژی
    • اینترنت
    • موبایل
    • گیاهان
    • دانستنی ها
  • گردشگری
  • شهروندان
  • گزارش‌های خبری
  • یادداشت ها و مقالات
  • گفت و گو
  • بازار
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پایگاه خبری بام میبد
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اخبار روز
  • سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • علم و تکنولوژی
  • گردشگری
  • شهروندان
  • گزارش‌های خبری
  • یادداشت ها و مقالات
  • گفت و گو
  • بازار
خانه علم و تکنولوژی اینترنت

طریقه ساخت هشتک هوشمندانه

توسط مرضیه امامی میبدی
1401-02-25 17:37:00
در اینترنت, علم و تکنولوژی
A A
طریقه ساخت هشتک هوشمندانه
0
اشتراک گذاری
Share on FacebookShare on Twitter

 اغلب ما دست‌ کم یک بار واژه هشتگ به گوش‌مان خورده است یا در شبکه‌های اجتماعی به آن برخورد کرده‌ایم. اما باید بپذیریم که با وجود همه‌گیر بودن شبکه‌های اجتماعی، هنوز عده‌ی زیادی از مردم نمی‌دانند هشتگ چیست. از طرفی بین دانستن یک مفهوم با داشتن درک دستی از آن فرق زیادی وجود دارد. امروز می‌خواهیم برایتان درباره استفاده درست از هشتگ بگوییم. مهم نیست از کدام شبکه اجتماعی‌ای استفاده می‌کنید. این مطلب به شما اطلاعات مفیدی خواهد داد. با ما همراه باشید.

از دیدگاه یک کاربر، از هشتگ‌ها برای دسته‌بندی محتوا استفاده می‌شود و به‌وسیله‌ی آنها یافتن مقالات مرتبط یا جدید آسان‌تر می‌شود. از این رو، هنگامی‌که از هشتگ‌ها به‌درستی استفاده نشود، افرادی که به‌دنبال محتوای مرتبط هستند، سر از اطلاعات و مقالات نامرتبط در می‌آورند و به‌کلی گیج می‌شوند. قطعا شما نمی‌خواهید کاربران کسب‌وکارتان چنین تجربه‌ی بدی داشته باشند. از سوی دیگر شکی نیست که وقتی کار با هشتگ‌ها را بلد باشید، خیلی به نفع‌تان تمام خواهد شد. اما قبل از اینکه به چندوچون نحوه‌ی استفاده از هشتگ‌ها بپردازیم، تاریخچه‌ی مختصری از هشتگ‌ها را ارائه می‌کنیم.

 

هشتگ چیست؟

اول از همه با تعریفی ابتدایی آغاز می‌کنیم‌: «هشتگ عبارت است از واژه یا عبارتی که قبل از آن علامت # آمده و داخل پیامی برای شناسایی کلمه‌ی کلیدی یا موضوع موردعلاقه استفاده شده است و یافتن آنها را آسان می‌کند.»

هرگاه کاربری به پست خود هشتگ بیفزاید، شبکه‌ی اجتماعی می‌تواند آن پست را نمایه‌گذاری کند و سایر کاربران می‌توانند آن را بیابند. وقتی شخصی روی آن هشتگ کلیک می‌کند، به صفحه‌ای وارد خواهد شد که تمام پست‌های دارای آن هشتگ، در آن جمع شده‌اند.

وقتی یک کلمه‌ی کلیدی به‌اندازه‌ی کافی سروصدا کرد ترندینگ می‌شود. اما ترندینگ همواره به‌معنای محبوب‌ترین هشتگ در شبکه‌ها نیست. موضوعات ترندینگ هر کاربر بسته‌به مکان، ارتباطات اجتماعی و علایق‌‌شان منحصر‌به‌فرد هستند.

با اینکه هر شبکه برای نمایش‌دادن پست‌ها تحت عنوان یک هشتگ معین، روش‌های خاص خود و الگوریتم‌های ویژه‌ای را برای مشخص‌کردن محتوای ترندینگ دارد، این قواعد به‌طور کلی در هر شبکه‌ی اجتماعی یکسان هستند.

 

هشتگ از کجا آمده است؟

برای اولین‌بار کسی به‌نام کریس مسینا از هشتگ در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. او قبلا کارمند ابرشرکت گوگل و به‌عنوان طراح گوگل‌پلاس مشغول‌به کار بود.

او رسما به‌عنوان اولین نفری که در توییت از هشتگ استفاده کرد شناخته می‌شود. این توییت معروف در سال ۲۰۰۷ نوشته شد و می‌بینیم که تا کنون که حدودا یک دهه از آن تاریخ گذشته است، زمان قابل‌توجهی برای همه‌گیر شدن هشتگ گذشته است.

 

چطور از هشتگ استفاده کنیم؟

واژه‌ی هشتگ ابتدا در سال ۲۰۱۰ به دیکشنری آکسفورد و س‍‍پس در ۲۰۱۴ به دیکشنری اسکرابل افزوده شد. طبق مطالعه‌ای که توسط یکی از آژانس‌های شبکه‌ی اجتماعی به‌نام RadiumOne انجام شد، تقریبا ۷۵ درصد کاربران شبکه‌های اجتماعی از هشتگ استفاده می‌کنند. البته تعداد افرادی که نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از هشتگ را می‌دانند، به‌مراتب کمتر از این رقم است.

استفاده از هشتگ در یک پست واقعا کار آسانی است و کافی‌ است که یک علامت # قبل از یک واژه یا عبارت، بدون نقطه‌گذاری یا فاصله افزوده شود. همچنین می‌توانید در هشتگ‌ها عدد هم بنویسید. تایپ‌کردن یک هشتگ به‌اندازه‌ی کافی آسان است، اما برای استفاده‌ی هرچه بهتر از هشتگ‌ها باید چند ریزه‌کاری را رعایت کرد.

Hashtags On Different Social Media

اصول هشتگ سازی

ما در زیر چند قاعده برای استفاده از هشتگ‌ها ارائه می‌کنیم:

اگر از هشتگ به این خاطر استفاده می‌کنید که مطالب و محتواها را دسته‌بندی کنید، کلمات زیادی را در یک هشتگ واحد پشت‌سرهم ننویسید.

در بیشتر شبکه‌ها اگر از هشتگی در حساب عمومی استفاده کنید هرکسی که آن هشتگ را جست‌و‌جو کند، می‌تواند پست شما را ببیند.

از افزودن هشتگ‌های بیش‌ازحد به یک پست و نیز از افزودن هشتگ به هر کلمه در یک پست خودداری کنید.

مخاطبان با توییت‌هایی که هشتگ دارند، دوبرابر بیشتر از توییت‌هایی که هشتگ ندارند ارتباط برقرار می‌کنند

فقط در توییت‌های مرتبط با موضوع از هشتگ استفاده نمایید. اگر بین محتوای توییت و هشتگ نوشته‌شده تناسبی برقرار نباشد، هیچ نفعی به حال‌تان نخواهد داشت و مخاطبان هم اذیت می‌شوند.

قدرتی را که هشتگ برای واردکردن مخاطبان به گفت‌وگو دارد، دست‌کم نگیرید. مثلا:

رویدادها و کنفرانس‌ها (#WorldCup)
تعطیلات و جشن‌ها (#Worldpizzaday)
موضوعات مرتبط با فرهنگ عامه (#GameofThrones)
هشتگ‌های محبوب برای روزهای هفته (#TBT)
موضوعات عمومی (#blogging)

با اینکه مشارکت در گفت‌وگوهای ترندینگ توصیه می‌شود اما به‌ویژه هنگامی‌که از حساب برندتان برای واکنش به یک حادثه استفاده می‌کنید، سعی کنید خیلی ملایم این کار را انجام دهید. مردم دیدگاه‌های متفاوتی را نسبت‌به حمایت یک شرکت از حادثه‌دیدگان بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه از خود نشان می‌دهند. به‌ عنوان یک قاعده‌ی کلی، هر کار می‌خواهید بکنید اما از این نوع گفت‌وگوها برای افزایش فروش محصولات یا خدمات خود استفاده نکنید.

 

ایجاد یک راهبرد برای هشتگ

حتما سعی کنید هشتگ‌های خود را متناسب با مخاطبانی که سعی در جذب آنها دارید بسازید. هرچه مخاطبان شما بیشتر هدف‌گیری شده باشند، از محتوای شما بهتر استقبال خواهد شد.

علاوه‌بر استفاده از هشتگ محبوب و متناسب، ممکن است درنهایت تصمیم بگیرید که یک هشتگ برنددار بسازید و آن را استفاده کنید. یک هشتگ برنددار هشتگی است که آن را به‌طورخاص برای برندتان می‌سازید. به‌عنوان نمونه، هشتگ #ImLovinIt مکدونالدز را در نظر بگیرید؛ مکدونالدز در این هشتگ از شعار معروف خود استفاده کرده است.

یک هشتگ برنددار لازم نیست حتما نام برند شما را یدک بکشد، بلکه کافی است به‌شیوه‌ای روشن آن را به مخاطب منتقل کند تا او با آن ارتباط برقرار کند. یکی از زیرمجموعه‌های هشتگ‌های برند هشتگ‌های محصول هستند که به‌طور ویژه برای محصولاتی ساخته شده‌اند که به طیفی از محصولات خاص تعلق دارند.

همچنین هشتگ‌های مختص کمپین هم وجود دارند که برای کمپین‌های بازاریابی خاص ساخته شده‌اند. برند کفش Tom از هشتگ #withoutshoes استفاده می‌کند تا از کمپین تبلیغاتی خود جهت ارتقای آگاهی عمومی نسبت‌به کودکان پابرهنه‌ی سراسر جهان استفاده کند.

گرچه ممانعت از استفاده‌ی غلط از هشتگ‌ها توسط افراد دشوار است اما می‌توان هشتگ‌های برنددار خاص خود را ساخت. برای اینکه مخاطبین با هشتگ‌ها ارتباط خوبی برقرار کنند، هشتگ‌های برنددار باید منحصربه‌فرد، به‌یادماندنی و متناسب باشند.

یادتان نرود که در ساخت هشتگ‌ها از کلی‌گویی پرهیز کنید. بهتر است تا جای ممکن خاص باشید؛ حتی اگر به‌نظر برسد که مخاطبان محدودی دارید. برای نمونه، برندی که می‌خواهد افرادی را که تازه بچه‌دار شده‌اند هدف بگیرد، کافی نیست که فقط به ساخت هشتگ #parent بپردازد، چراکه این واژه و هشتگ بسیار کلی است. درعوض، این برند بهتر است از هشتگ #newmom استفاده کند که دقیقا به هدف می‌زند و مادرانی را که تازه زایمان کرده‌اند، هدف می‌گیرد.

وقتی هشتگ‌های خود را می‌سازید، باید توجه کنید که املای صحیح کلمات هم خیلی اهمیت دارند.

 

سه هشتگ قدرتمند برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی

هشتگ محتوا

اگر تازه با هشتگ آشنا شده‌اید، اول سعی کنید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که مستقیما به برند محصول یا خدمات‌تان ربط دارند. هشتگ‌های محتوایی برند شما را در معرض دید مخاطبانی قرار می‌دهد که قبلا با برند شما آشنا نبودند.

هشتگ ترندینگ:

راه دیگری برای افزایش مخاطبان و بازدیدکنندگان هم وجود دارد و آن استفاده از هشتگ‌های کنونی است که در بین میلیون‌ها کاربر محبوبیت یافته‌اند. به این هشتگ‌ها، هشتگ‌های ترندینگ گفته می‌شود. قبل از هشتگ‌کردن موضوعات داغ روز (ترندینگ‌ها) از خود بپرسید که آیا پست‌های شبکه‌ی اجتماعی‌تان به گفت‌وگوهای کنونی ارزشی می‌افزایند یا خیر. اگر پست‌های شما ارزشی به گفت‌وگوها نمی‌افزایند به‌احتمال زیاد نادیده گرفته می‌شود و در انبوهی از پست‌ها گم خواهید شد. هرچند که اگر پست شما آگاهی‌دهنده، جالب یا داغ باشد، کاربران آن را به‌اشتراک خواهند گذاشت و آگاهی از برند شما به‌شدت افزایش خواهد یافت.

هشتگ مختص برند

گاهی، مشکل استفاده از هشتگ‌های محبوب یا کلی این است که پست‌های شما ممکن است در میان انبوهی از صدها پستی که از همان هشتگ استفاده می‌کنند گم شود. از این‌جهت، ایده‌ی خوبی است اگر هشتگ‌های مختص برند خود را بسازید. از این هشتگ‌ها می‌توان برای برندسازی کلی، تبلیغات، رویدادها، مسابقات یا سایر کمپین‌های تبلیغاتی هم استفاده کرد. برای نمونه، شرکت Oreo به‌عنوان بخشی از صدمین سالگرد خود، هشتگ ویژه‌ی #oreomoment ساخت و کاربران آن را به‌اشتراک گذاشتند تا شیرینی خاطرات این همه‌سال را که به استفاده از این برند پرداخته‌اند باهم تقسیم کنند. دیری نگذشت که این هشتگ آن‌قدر محبوب شد که هزاران پاسخ از کاربران دریافت کرد.

 

هشتگ مختص برند با تأثیرگذاری بالا

کلید ساخت هشتگ‌های مختص برند با تأثیرگذاری بالا این است که مطمئن شوید کس دیگری از آن هشتگ استفاده نکرده و نمی‌کند. اطمینان یابید که این هشتگ منحصر‌به‌فرد و به‌یادماندنی باشد. برای برندسازی کلی، از شعار کوتاهی استفاده کنید (مثال مکدونالدز را در بالا ببینید). هنگام خلق هشتگ‌های مختص تبلیغات و بازاریابی، حتما تلاش کنید که به کاربران مشوق‌هایی جهت استفاده از آن هشتگ‌ها بدهید. برای نمونه می‌توانید کاربران را وادار کنید تا در ازای دریافت تخفیف یا جوایز، پستی را با هشتگ‌های مختص کمپین شما بگذارند، درنتیجه، برند شما از دیده‌ شدن توسط انبوهی از کاربران سود خواهد برد. منتظر چه هستید؟ هرچه سریع‌تر از قدرت هشتگ‌ها برای جذب حداکثری مخاطبان و مشتریان خود استفاده کنید!

 

منبع : www.chetor.com

برچسب: شبکه‌ی اجتماعیهشتکهشتک هوشمندانه
اشتراک گذاریتوییتپین
پست قبلی

کارگاههای صنایع دستی شهرستان میبد در فضای مجازی معرفی می شوند

پست بعدی

آغاز به کار گروه گردشگری و لیدر در شهرستان میبد / شهرستان میبد پیشینه ای 7000 ساله دارد

مرضیه امامی میبدی

مرضیه امامی میبدی

مطالبمرتبط

راه و رسم صحیح ارسال ایمیل

راه و رسم صحیح ارسال ایمیل

توسط مرضیه امامی میبدی
11 آذر 1394
0

یکی از بزرگترین معضلاتی که در میان کاربران ایرانی مشاهده می شود عدم رعایت آداب صحیح ایمیل زدن است. می...

خطوط در عکاسی

خطوط در عکاسی

توسط مرضیه امامی میبدی
1 اسفند 1399
0

    وقتی که می خواهید تصمیم بگیرید که چه چیز هایی و چگونه در عکس شما قرار گیرند یا...

۵۰ اپلیکیشن برتر دنیا معرفی شدند

۵۰ اپلیکیشن برتر دنیا معرفی شدند

توسط مرضیه امامی میبدی
24 اردیبهشت 1401
0

نشریه تایم فهرستی از ۵۰ اپلیکیشن پرطرفدار دنیا را برای کاربران سیستمهای عامل اندروید و iOS منتشر کرد. نشریه تایم...

زبان مادر شوهر، گیاهی معجزه آسا برای سلامتی

زبان مادر شوهر، گیاهی معجزه آسا برای سلامتی

توسط مرضیه امامی میبدی
1 اسفند 1399
0

نگهداری از این گیاه در خانه فواید بسیاری از جمله کاهش مشکلات تنفسی، حساسیت چشم و سردرد دارد. به گزارش...

پست بعدی
آغاز به کار گروه گردشگری و لیدر در شهرستان میبد / شهرستان میبد پیشینه ای 7000 ساله دارد

آغاز به کار گروه گردشگری و لیدر در شهرستان میبد / شهرستان میبد پیشینه ای 7000 ساله دارد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین رولت هندوانه برای شب یلدا

بهترین رولت هندوانه برای شب یلدا

24 اردیبهشت 1401
بایدها و نبایدهای زیباترکردن مژه‌ها

بایدها و نبایدهای زیباترکردن مژه‌ها

1 اسفند 1399
کارآفرین فعال در زمینه پرورش گل و گیاهان زینتی و همچنین شاغل در حوزه تعمیرات سخت افزار

کارآفرین فعال در زمینه پرورش گل و گیاهان زینتی و همچنین شاغل در حوزه تعمیرات سخت افزار

25 اردیبهشت 1401
اضافه وزن دارید؟ صبحانه “شیرموز” بخورید!

اضافه وزن دارید؟ صبحانه “شیرموز” بخورید!

25 اردیبهشت 1401
تصاویری از سفره آرایی

تصاویری از سفره آرایی

25 اردیبهشت 1401
حرکات ورزشی که باعث کوتاهی قد می‌شوند

حرکات ورزشی که باعث کوتاهی قد می‌شوند

1 اسفند 1399
ایران
یادداشت ها و مقالات

برترین‌های ایرانی؛ عجیب اما واقعی

توسط مرضیه امامی میبدی
24 بهمن 1401
0

به گزارش پایگاه خبری بام میبد و به نقل از ترشیز خوان؛ من ایرانی‌‌ام و در کنار صدها شاخصه که...

جزئیات بیشترDetails
ضرب شست یزدیها به کرونا

ضرب شست یزدی‌ها به کرونا

7 اسفند 1399
بنایی

حرفهای جالب یکی از جوانان افغانستان ! !

15 آبان 1401
ساخت راه‌آهن توسط رضاشاه

ساخت راه‌آهن توسط رضاشاه؛ خدمت یا خیانت؟

16 بهمن 1401
نشر اخبار کرونا

سهم من در مقابله با کرونا؛ بازنشر نکردن اخبار جعلی

11 فروردین 1399
تبلیغات
هاست اقتصادی
تبلیغات

دسته‌ها

درخشش دختران شطرنج باز یزدی در المپیاد ورزشی کشور ویژه دانش آموزان سمپادی
ورزشی

دختران یزدی در المپیاد ورزشی کشور ویژه دانش آموزان سمپادی خوش درخشیدند

تیم شطرنج دختران متوسطه دوره دوم مدارس استعدادهای درخشان استان یزد در المپیاد ورزشی کشور ویژه دانش آموزان سمپادی خوش ...

22 شهریور 1401
یادواره شهدای دانش‌آموز میبد
فرهنگی

یادواره شهدای دانش‌آموز در میبد برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۸ شهید دانش‌آموز و ۱۹ معلم شهید شهرستان میبد با حضور مسئولان و اقشار مختلف ...

4 آذر 1401
بیش از 30 هزار نفرازمسافران نوروزی  در میبد اسکان داده شدند
اخبار روز

بیش از 30 هزار نفرازمسافران نوروزی در میبد اسکان داده شدند

جانشین ستاد خدمات سفر شهرستان میبد گفت: بیش از 30 هزار نفر مسافران نوروزی به صورت رسمی و غیر رسمی ...

12 فروردین 1398
افتتاح سالن ورزشی و چمن مصنوعی در روستای مهرآباد
اجتماعی

سالن ورزشی و چمن مصنوعی ململ در مهرآباد میبد بهره‌برداری شد

سالن ورزشی و چمن مصنوعی ململ مهرآباد میبد روز یکشنبه همزمان با میلاد حضرت محمد(ص) با حضور مسئولان استان یزد ...

2 آبان 1400
خدمات بهزیستی به معلولان
اخبار روز

بیش از یک میلیون معلول از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند

رییس سازمان بهزیستی کشور معلولان زیرپوشش این نهاد را در کشور یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ذکر کرد و ...

9 دی 1399

نوشته‌های تازه

  • خادمان موکب امام رضا (ع) در خدمت زائران امامین عسکریین(ع)
  • برپایی محفل کودکانه در امامزاده سید صدرالدین قنبر همراه با نذری متفاوت برای کودکان
  • اخطار محیط زیست میبد به 34 واحد آلاینده در سه ماهه نخست سال 1404‏
  • خانواده؛ ریشه سلامت و توسعه اجتماعی است‎ ‎
  • ورود 37 هزار پرونده در یکسال گذشته به دادگستری میبد
  • آیین بزرگداشت بنیانگذار صنعت کاشی و سرامیک نوین ایران و دانشگاههای آزاد و سراسری میبد
  • برگزاری نخستین سالگرد شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در میبد

آخرین دیدگاه‌ها

  • اسماعیل در مسابقات ژیمناستیک ویژه المپیاد ورزشی محلات برگزار شد
  • حسینی در 25 میلیارد تومان برآورد هزینه برای اجرای مسیر ندوشن –ورزنه / پائین آمدن هزینه‌های حمل و سوخت با تکمیل پروژه جاده ندوشن – ورزنه
  • سایه در خدمت رسانی مرکز توانبخشی رویای زیبا به افراد مبتلا به اختلال طیف اتیسم
  • اسکندر در جشن اختتامیه ترم تابستان کانون والیبال آریا میبد برگزار شد
  • علی عطایی در پرورش بز سانن در میبد
logo-samandehi

برچسب‌ها

آشپزی آموزش آموزش و پرورش آیت الله اعرافی اداره بهزیستی استاندار یزد استان یزد اشتغال امام جمعه میبد انتخابات بام میبد بانوان بفروئیه بهزیستی تجلیل تغذیه جهاد کشاورزی خانواده خطبه های نماز جمعه دانش آموزان دانشگاه میبد زیلو سایه بونک سرگرمی سلامت سید محسن فلاح شهرداری صنایع دستی فال فال روزانه فرماندار میبد فرهنگسرای میبد مشاغل خانگی مصلی آیت الله اعرافی میبد میراث فرهنگی ندوشن نشست خبری هفته دولت هنر در خانه ورزش پیامک کرونا گردشگری یزد
  • در باره ما
  • ارتباط با ما
  • پیوندها
  • ارسال مطلب
  • تصاویر
  • فیلم
  • پذیرش آگهی

Copyrigتمام حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری بام میبد محفوظ است. نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری بام میبد بلامانع است.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اخبار روز
    • اجتماعی
    • اقتصادی
    • فرهنگی
    • سیاسی
    • علمی
    • ورزشی
    • بانوان
    • حوادث
    • استان‌ها
    • مصاحبه
  • سلامت
    • بیماریها
    • دانستنی های سلامت
    • بهداشت کودکان
  • فرهنگ و هنر
    • تئاتر
    • سینما
    • تلویزیون
    • ادبیات
      • شعر
      • دلنوشته و نثر های ادبی
      • داستان
  • علم و تکنولوژی
    • اینترنت
    • موبایل
    • گیاهان
    • دانستنی ها
  • گردشگری
  • شهروندان
  • گزارش‌های خبری
  • یادداشت ها و مقالات
  • گفت و گو
  • بازار

Copyrigتمام حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری بام میبد محفوظ است. نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری بام میبد بلامانع است.